December 23, 2012

Breakfast vs Tudung

Assalamualaikum!
Alhamdulillah. Masih bernafas kita ya?

i breath in and i breath out then.
*raup muka

Saja je ni. 
Nak tunjuk breakfast. 
Ala-ala orang kaya dalam drama tv.
Alaaaaaa, yang style anak datuk tu.
*mari berdailog bersama cikcla*

ehem

" morning pa, morning ma "

mama papa kerling jam *jarum jam di angka 10

" morning sayangggg.... lewat balik semalam, pergi mana? "

"keluar ma, jumpa member. weekend kaaannnnn"

and BLA BLA BLA

*serious kena end dengan BLA (3kali). kalau tak, jadi movie.
Kah kah kah

itu baru drama tv. Realiti? who knows, right? Kalau saya jadi pengarah, director atau yang seangkatan dengannya, saya tak buat cerita style macam ni. Kesian dekat anak datuk, anak datin yang real. HEH. Yang kau tiru gaya datin tu apasal? *Fikir.gaya datin mana ya yang saya tiru?

satu : Marigold HL


dua : MAKAN.


tiga : lupa. campur OAT sem lepas


Alhamdulillah. Masih lagi jadi orang kampung. Harap boleh setia menjadi orang kampung. Ambo ore Kelate lagi. Kalau kahwin pun, harap dapat orang kampung even ditakdirkan 'si dia' orang luar Kelantan. dan masih lagi menjaga adab-adab. *adab apa?
*tunduk malu.auwwww


Oh ya! Terima Kasih Asiah sayang bagi tudung ni dekat saya.
Untung bersahabat kerana Allah ni. 

*cakap macam ni sebab gembira dapat tudung free eh cla? isk isk iskh

Sungguh.
Satu point di sini : Nak berubah ke arah lebih baik, mulakan dengan tudung, instead of niatla kan. Cover your chest. About this, i will update later. Later means Later. no lipak-lipak.

*ahhhh, perut sedang memainkan peranan penting.

p/s: haaaaaa, ambil handbag letak di siku. tangan gaya ala-ala nyah. itulah gaya datin aku! 


2 comments:

  1. terima kasih sebab sokmo 'memperkecilkan' dan 'mengajing' aku :)

    ReplyDelete