December 02, 2011

Gadget


Salam ppl :)
mari berangan sambil buat asaimen
jom mula berangan, oyeh

sumber : Coolpix S9100

Manusia : nak beli ni
Hati : duit?
Manusia : duit gaji ada lagi dua tiga keping
Hati : satu K la. bukan satu kupang
Manusia : tak pe, duit mara ada.campur sikit2. cukup la tu
Hati : ma abah amacam?
Manusia : nanti la. slow talk. duit gaji i kan :P
Hati : ellleeeeeeh
Hati : alang alang beli yang hitam gedabak terus
Manusia : nak. tapi tu biar 'jodoh' buat hantaran nanti tiba masanya
Hati : gila demand ko manusia
Manusia : Biar rr. sibuk kau hati
Hati : Berbaloi ke beli ni? baik simpan duit dalam ASB. biar beranak pinak dalam tu
Manusia : kalau aku kata aku nak juga macam mana?
Hati : Kau degil
Manusia : eh, Benim kata itu satu keinginan
Hati : kawan kau saja suh beli
Manusia : Adik aku sokong weh!
Hati : Kau sangat degil. Tapi bila nak angkat benda?
Manusia : Haha. Mungkin lepas final nanti. Entah, tengok la
Hati : Beli beli. Tapi gunakan untuk kebaikan. Allah memerhati kau manusia
Manusia : InsyaAllah. Itu janji aku
Hati : Eh, jangan pandai bermain kata. kelak kau yang binasa manusia!
Manusia : Ye aku tahu. InsyaAllah ke arah kebaikan. Eh, definisi kebaikan ada banyak.
Hati : Manusia, kau dah fikir masak masak? tak akan menyesalkan? Sony handycamkan dah ada?

Manusia : Ishkkk. Eh hati. Stop talking to me please =="


*kira duit dalam tabung guna kalkulator



1 comment: