May 13, 2013

Konvokesyen ke 50 :)


Assalamualaikum :)

Alhamdulillah. Terima kasih Allah.
Segala hasil usaha titik peluh ke sana ke mari dalam usaha menyiapkan thesis sekian lama dahulu akhirnya telah membuahkan hasil. Bukan setakat peluh, ayaqqq mata mengalir laju jaaaa time kena sembuq! Oh, kenangan manis sungguh. Suka. Itu saja perasaan yang mampu diungkap buat masa ni. Nenek (mek) berulang kali dok ulang ayat:
" Smetanyooo kak ngoh, mek ingat kea lambat lagih "

Tu la mek, kak ngoh pun ingat kea lama setahun setengah tu.

7 May 2013. 
3rd Convocation in life.
Dewan Sultan Iskandar.
Here we areeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^_^

Coursemate yang sangatttt baik dalam bab perkongsian jawapan assignment :p

Sahabat-sahabat yang datang menabur hadiahhh untuk kami. hahaha.

i miss them. a lot.

Be end. eh?
Tahniah kepada yang dah dapat kerja, yang dah dipanggil interview oleh pihak-pihak tertentu, tahniah kepada yang bakal berkahwin; Kak Tiqah comel comel hujung bulan enam ni. Tahniah kepada yang bakal bertunang Cik J... hujung bulan lima ni. Tahniah kepada yang bakal menghabiskan master mereka pada hujung bulan lima ini juga. InsyaAllah, saya doakan kamu semua ya. Especially, kak tiqa, asiah sayang, jah sayang dan syera sayang juga :) 

Kepada Nab, Azie, dan Yun: Saya juga mendoakan anda semua. Semoga scroll PhD yang diidamkan bakal ditawan oleh anda semua. InsyaAllah! :)

Kepada sahabat baik, Idil Farhan dan Fara Azrin: Idil, semoga beroleh bachelor yang diidamkan. Put a high trust on Him. Fara, selamat menempuh alam final year ya. Sikit jah lagi. Final year examination then Presentation andddddd DONE!

dan kepada kamu-kamu juga: Semoga berjaya! 

UTM, i will be backkkkkkk sooner or later.

p/s : Tahniah kepada diri sendiri yangggg masih lagi menganggur T_T.  Eh, ada cerita hot. tunggu ya.

2 comments: