January 19, 2015

Ujian olehNya sebelum datangnya nikmat :)


Assalamualaikum :)



Hari ni dah 19 Januari tapi takleh move on lagi fikir pasal apa jadi lagu tu hari Ahad 11 Jan lepas; beberapa hari sebelum nak bentang proposal. Pelik tapi benar.

Ahad lepas asar mula pening dan rasa nak pitam. Gagahkan diri pergi toilet nak ambil wudhu' bimbang kalau tertidurkan kelaut asar. Ambil wudhu terus duduk atas katil, kepala berpusing semua benda bergerak. Rasa ok, terus solat (Allah masa ni barulah rasa bersyukur sangat masa-masa sihat dulu) sujud je nak bangun saya boleh rasakan saya pegang dinding. Allahu..

Isnin subuh. Lagutu lagi. Ambil keputusan nak gagahkan diri ke klinik sebab fikir esok (selasa) nak present. Gagahkan diri ke toilet dan pitam dalam tu dalam sejam jugok berhibernate dalam toilet. Sumpah memang tak larat nak panggil orang lain sebab rasa khayal, loya dan berpusing. then, bila dah rasa ok, ajak sarah tolong drive. Sumpah rasa nak tumbang je, sepanjang ke klinik tu tak rasa apa, tup-tup dah sampai klinik. Terima kasih sarah, Muah! At last, tu tu haaa nurse paksa tidur lepas bagi ubat. Tapi masa tu, saya banyak duduk sebab semua benda rasa bergerak. Isnin saya hanya berlalu begitu sahaja. Makan ubat macam dah overdose. Banyak betul. 


Ujian sikit je ni ngah oi. Ingat semua, setiap ujian yang Allah beri pada kita ni boleh jadi nikmat kepada kita dan kena tahu juga, setiap nikmat yang Allah kurniakan pada kita juga boleh jadi ujian bagi kita. Hati-hati noh :p

Regards,
kak ngah.

1 comment:

  1. engko pengsan dalam toilet tu sejammmm??!!!! aku baru tauuu

    ReplyDelete