November 26, 2011

Kumpul Duit

Salam and Ohayou Gozaimasu minnasan :)

Mari manusia. Mari mari kita kumpul duit. Mari manusia. Mari lah mari. Mereka ---> Kaklong, Aunty Pah, Kak long sepupu dan Kak Mala deal nak kumpul duit banyok banyok banyok banyok nak pergi melancong! yuhuuuuu. Seronok seronok. Kami mula berbincang dan berbincang mengenai tempat pilihan kami. Ya, tempat sudah dipilih! Dalam Malaysia je la. Hahahaha. InsyaAllah, ada rezeki kami pergi. Kata mereka kumpul duit atas kehendak masing masing. Jika banyak benda nak di'shopping'kan maka banyak tu jugop la duitnya. Aiseh~

Tahu tak aku selalu berangan nak pergi negara alah barat barat tu (especially Manchester United Stadium at Old Trafford Manchester). Tinggi dak angan angan aku? Ni orang panggil positif berangan tau dak? Haha. Pergh. Macam macam ada. Kadang kadang jeles dengan nasib kawan-kawan yang lain. Mereka bertuah dapat belajar di sana. Sangat bertuah. Tahniah kawan kawan.

Tapi aku percaya, setiap peraturan yang dicaturkan oleh Allah SWT tu ada hikamhnya. Rezeki masing- masing kan. Oh ya, boleh tak dua tiga empat lima enam tahun lagi aku nak gi sambung belajar dekat obersea? Boleh takkkkkk?

Info : This is one of my status dekat facebook yang aku cilok dekat majalah rapi.

Mengelamun selama 15-20 minit dapat membangkitkan stamina, serta mambantu fungsi otak
 lebih baik dalam mentafsir maklumat. mari berkhayal ~ ::sumber RAPI

Sumber : Google
 Aunty Pah dah mula menabung. Anda bila lagi??




takdak kaitan dengan tajuk: alohaaa sweetnya kau. saja nak jeleskan aku eh? Do i look like i care? gila!

3 comments:

  1. wowowo...besnye..kumpul duit g mlancong..yeah!

    ReplyDelete
  2. dalam negeri jah benim ooo..kang best kalu benda ni jadi realiti :)

    ReplyDelete
  3. ade duit maka jadi lah..hihi..kalu xdk aral jadi la tu besigagah.hihi

    ReplyDelete